۱۳۹۳ تیر ۱, یکشنبه

اقاى روحانى شما از كدام قوه قضاييه حمايت مى كنيد

شما از كدام قوه قضاييه حمايت مى كنيد اين يكى كه كاخ نشين است يا ان يكى كه در خيابان حكم صادر مى كند؟ 

منظور از هيچ كس حق ندارد روى قوه قضاييه فشار بياورد چيست؟ مگر نمى دانيد چه گروهى بر قوه قضاييه سلطنت دارند 

دادگاه صالح و عادل! دادگاهى كه قضات ان مشروعيت خود را از حكومتى مى گيرند كه در راس ان صفت عادل و صالح جايى ندارد چه معنايى مى تواند داشته باشد!!!

اقاى روحانى جنابعالى در همايش قوه قضاييه مطالبى را عنوان كرديد كه تنها مى توان انرا تعبير به  نوعى بازى سياسى كرد، بازى سياسى و بازى با كلمات شايد در كوتاه مدت مرحمى بر دل هاى خسته و جسم ناتوان مردمى باشد كه سالهاست حاكمان جور و ستم انها را به بازى گرفته اند اما در دراز مدت چهره واقعى بازيگر نمايان مى شود از شعور ملتى كه با تمام وجود به كشور خود عشق مى ورزند سوء استفاده كردن عمل شايسته اى نيست

قدردانى از وكلاى ازاده ايران زمين زنان و مردانى كه شجاعانه برغم تمامى فشارهاى حكومتى از حقوق بر حق موكلين خود دفاع كردند شايسته است اما تشكر خشك و خالى و قدردانى بدون حمايت واقعى، جز نمك بر زخمشان ريختن چه معنايى مى توان داشته باشد، امروز وكلاى شريف ما در چه حالى هستند ؟ زندان و رنج و فشار بر خانواده هاى آنان جواب شرافتشان است يا انان كه راه تبعيد اجبارى و خروج از وطن را انتخاب كردند امروز در ارزوى ديدار دوباره خانواده و فرزندانشان هستند به نظر شما اين جواب شرافت اينان است ؟ 

شما در بخشى از سخنان خود به اين نكته اشاره كرديد" دولت قادر نيست اقتصاد كشور را به تنهايى اصلاح كند" اين نظر جنابعالى بعد از گذشت يكسال از رياست جمهورى شماست پس چگونه است كه يكسال پيش برغم نظر بزرگان اقتصاد همچنان بر طبل تو خالى برون رفت از بحران اقتصادى كوبيديد و راه برون رفت را كليد خويش مى دانستيد ! 

جناب روحانى رياست محترم جمهور سياست يك بام دو هوا بجايى نمى رسد 

  


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر