۱۳۹۲ دی ۱۴, شنبه

زهرا رهنورد مهمتر از سلامتى و قلب ما، ارامش و شادى مردم است

ملاقات این هفته فرزندان میرحسین موسوی و زهرا رهنورد  این هفته نیز در حالی برگزار شد که  رسانه های حاکمیت هجمههای شدید و کم سابقه ای را علیه همراهان محبوس جنبش سبز انجام داده بودند.

به گزارش کلمه، این  دیدار مطابق معمول در ساختمان جنبی زندان خانگی میرحسین و رهنورد برگزار شد.

بر اساس گزارش رسیده این دو یار زندانی جنبش سبز از روحیه ای قوی و حالاتی معنوی برخوردار هستند، اگر چه ضرورت بررسی پزشکی به دلیل مشکلات جسمی خصوصا درباره خانم رهنورد همچنان برقرار است.

هفته پیش کلمه گزارش داده بود که میرحسین موسوی نسبت به وضعیت سلامت زهرا رهنورد ابراز نگرانی کرده است.

در مدت زمان برگزاری  این ملاقات که اندکی بیش از یکساعت به طول انجامید، امکان گفتگوی تلفنی محصورین با مادر خانم رهنورد و خواهر اقای موسوی نیز توسط ماموران فراهم شد.

در این ملاقات خانم رهنورد پس از ابراز نگرانی دختران نسبت به سلامت مادرشان گفته است، مهمتر از سلامتی و قلب و جان ما آرامش و شادی مردم است و امیدواریم مشکلات متعددی که اکنون گریبانگیر کشور هست رفع شده و کشورمان هرروز سربلند تر و موفق تر در تمام مظاهر آن باشد.

 زهرا رهنورد نیز با تاکید بر اینکه محصورین مانند پدر و مادر این انقلابند و والدین نسبت به فرزند هرگز خارجی نیستند جنبش سبز را جنبشی اصلاحی و حق جو از درون انقلاب اسلامی دانست و نسبت دادن آن را به بیگانگان یا رفتارهای براندازانه رد کرده این نوع تبلیغات را نفی کننده واقعیات برشمردند.

 نخست وزیر دوران دفاع مقدس نیز که غالب برنامه های تبلیغی و یکسویه حاکمیت و تهمتهای متحجرین حاکم را از صدا و سیما دیده است ضمن اشاره به بیانیه ۱۷ برای تشریح آنچه در عاشورای ۸۸ رخ داد و وضعیتی که در کشور حاکم است، تحلیلی روشن از بالارفتن سطح آگاهی ها در جامعه علیرغم همه خلافگوییها و هجمه ها ارائه کرد.

بیانیه ۱۷ میرحسین موسوی را اینجا بخوانید

خانواده  موسوی و رهنورد همچنان نسبت به عملی نشدن وعده زندانبانان برای تماس تلفنی در طول هفته و که از حقوق قانونی حتی زندانیان عادی محسوب میشود و نیز محرومیت از حقوق بدیهی زندانیان اعتراض دارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر