۱۳۹۲ مهر ۱۵, دوشنبه

وزیر کار دولت میرحسین موسوی مشاور ربیعی شد


یکشنبه, ۱۴ مهر, ۱۳۹۲
:وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی «ابوالقاسم سرحدی‌زاده» وزیر کار دوران نخست وزیری میرحسین موسوی را به عنوان مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، منصوب کرد. ...
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی «ابوالقاسم سرحدی‌زاده» وزیر کار دوران نخست وزیری میرحسین موسوی را به عنوان مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، منصوب کرد.
ابوالقاسم سرحدی زاده در انتخابات سال ۸۸ در حمایت از میرحسین موسوی گفته بود: میرحسین موسوی در زمان عهده داری نخست‌ وزیری همیشه به فکر دستگیری از کارگران بود، امروز نیز اگر وی بر کرسی ریاست جمهوری تکیه بزند کارگران می توانند نسبت به داشن آینده بهتر امیدوار باشند.
به گزارش ایلنا، علی ربیعی در این حکم سرحدی‌زاده را یکی از الگوهای ایثار، مقاومت و پشتکار برای جامعه ایران عنوان کرد و افزود: با توجه به تجارب ارزشمند شما در دوران تصدی وزارت کار و امور اجتماعی و نیز درک عمیق از مسایل جامعه، به موجب این حکم جناب عالی را به عنوان مشاور وزیر منصوب می‌کنم.
در ادامه حکم ربیعی آمده است: بدون تردید بهره‌مندی از سرمایه انسانی شما موجب بهبود عملکرد و افزایش اثربخشی فعالیتهای این وزارتخانه در نیل به اهداف اجتماعی خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر