۱۳۹۲ مهر ۱۴, یکشنبه

کوچک زاده: سعید حجاریان را خودشان مضروب کردند/ اظهارات خاتمی تشنج آفرین است


یکشنبه, ۱۴ مهر, ۱۳۹۲
کوچک زاده در حالی این ادعا را مطرح می کند که علاوه بر فحاشی در صحن مجلس چندی پیش با درگیری لفظی و فیزیکی با علی مطهری مجلس را به تشنج کشاند و اشیایی را به سوی مطهری پرتاب کرد. ...
بعد از آنکه احمد سالک سیدمحمد خاتمی را از این پس مسئول هر گونه تروری دانست و از نیروهای امنیتی خواست که از او توضیح بخواهند، مهدی کوچک زاده مدعی شده است که شخصی که به سعید حجاریان شلیک کرد از وابستگان مجموعه اصلاح طلبان بوده است!
به گزارش کلمه، مهدی کوچک زاده تاکنون سابقه چند درگیری و فحاشی در پرونده خود دارد و یک بار هم در مجلس تهدید کرده بود که اگر نگذارید حرف بزنم، مجلس را به هم می ریزم. این عضو جبهه پایداری که در حال حاضر پرونده رسیدگی به خشونت هایشان در مجلس و قوه قضاییه در حال بررسی است ، با اشاره به سخنان اخیر خاتمی مدعی شده است: سابقه این آقایان برای ما روشن است و برنامه ریزی کردن برای به تشنج کشاندن کشور در فتنه ۸۸ داشتند، نمونه ی از اقدامات ضدامنیتی این آقایان است.
او در حالی این ادعا را مطرح می کند که علاوه بر فحاشی در صحن مجلس چندی پیش با درگیری لفظی و فیزیکی با علی مطهری مجلس را به تشنج کشاند و اشیایی را به سوی مطهری پرتاب کرد.
سایت نزدیک به نیروهای امنیتی و تندرو با انجام تو مصاحبه جهت دار با نمایندگان مجلس در صدد تخریب سیدمحمد خاتمی برآمده و بی توجه به سخنان هشدار آمیز رییس جمهور اسبق با جوسازی و تهمت زنی به تکرار ادعاهای بی سند و کذب نیروهای امنیتی پرداخته و مدعی شده است که سیدمحمد خاتمی و اصلاح طلبان در ایجاد خشونت در کشور نقش داشته اند.
این ادعا در حالی صورت می گیرد که سایت فارس و نمایندگان عضو جبهه پایداری بیشترین نقش را در ایجاد تنش در فضای عمومی را برعهده دارند.
مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس، همچنین ادعا کرده است: احتمالا آقای خاتمی از حرکات تروریست ها اطلاع دارد، چرا که در گذشته وقتی آن آقا به آقای حجاریان شلیک کرد، ابتدا دیگران را متهم کردند و بعدها مشخص شد که از فرد که شلیک کرده بود از وابستگان مجموعه خودشان بوده است.
سعید عسکر که رییس امور ایثارگران نیروی مقاومت بسیج است در سال ۷۸ با شلیک به سعید حجاریان او را مجروح کرد. هر چند هنوز سعید حجاریان از آسیب های وارده در رنج و بیماری است اما سعید عسکر حتی به مجازات خود هم نرسید. او در حمله به خوابگاه طرشت هم هدایت و سازماندهی لباس شخصی ها را بر عهده داشت.
وی با بیان اینکه احتمالا پیش بینی ترور توسط خاتمی برگرفته از برخی اطلاعات است، مدعی شد: سابقه این آقایان برای ما روشن است و برنامه ریزی کردن برای به تشنج کشاندن کشور در فتنه ۸۸ داشتند، نمونه ی از اقدامات ضدامنیتی این آقایان است.
این نماینده مجلس که خود ید طولایی در اشاعه خشونت دارد، ادعا کرد: افراطیون مدعی اصلاحات، متخصص جنگ روانی و برنامه ریزی برای بحران آفرینی هستند؛ بحران آفرینی می کنند تا جریان انقلابی را متهم به تشنج کنند.
کوچک زاده با این ادعا که دستگاه های امنیتی باید با آقای خاتمی برخورد و از او سؤال کنند که بر اساس چه اطلاعاتی پیش بینی ترور کرده است، ادعا کرد: اظهارات تشنج آفرین خاتمی زمینه را برای قانون شکنی ها فراهم می کند و قطعا این رفتار تند برای دولت دردسرساز خواهد شد!
کوچک زاده در پایان با این ادعا که فتنه گران در پیشگاه ملت بدهکار هستند و باید در دستگاه قضایی پاسخگو باشند، اظهار نظر کرد: در حال حاضر نه تنها این آقایان پاسخگو نیستند بلکه طلبکار نیز هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر