۱۳۹۲ آبان ۲۶, یکشنبه

اقای علم الہدی چگونه صحبت از توبه بزرگانی همچون موسوی و کروبی میکنید

امام جمعه مشهد از توبه مهندس موسوی و شیخ مهدی کروبی صحبت می گوید علم الهدی با اشاره به صحبتهای مطرح شده مبنی بر احتمال رفع محدودیت موسوی و کروبی گفت: در اینکه سران فتنه خلاف کردند جای هیچ شک و بحثی نیست، وقتی آنان توبه کنند و برگردند باید به کار خلاف خود اعتراف کرده و بگویند که کار خلاف کردهاند، پس رفع محدودیت کروبی و موسوی به شرط توبه و بازگشت آنان است و اینکه بگویند انتخابات تقلبی نبوده و آنان اشتباه کردهاند.
اقای علم الہدی چگونه صحبت از توبه بزرگانی همچون موسوی و کروبی میکنید انسان هایی که مصداق بارز سیره عاشورا هستند ، توبه برای بیعت نکردن با یزید زمان که در روز روشن عصا از کور می دزدد یا توبه بخاطر حمایت از مظلومانی که شما از هیچ ظلمی نسبت به انان کوتاهی نکردید .
تاریخ دوباره تکرار شد ، اگر در کربلا بی گناهان زیر پای اسب ها تکه تکه شدند، امروز بی گناهان زیر چرخ های ماشین ظلم  شما بند بند استخوانهایشان خرد می شود.
روزی یزیدیان حسین و خاندانش را فتنه گر خوانند امروز شما موسوی و کروبی و ازادمردان و ازاد زنان را فتنه گر می خوانید،  اگر فتنه گر ازادگی است من نیز فتنه گرم چگونه در مقابل فرزند علی می ایستید و از حسین و عاشورا سخن می گویید وقتی که زیر پرچم معاویه زمان سینه میزنید .
از کار خلاف شرع مظلومان در حصر سخن می گویید در حالی که همانند کبک سر به زیر برف بردید مگر شما نبودید که ستار ها و سهرب ها را بی گناه کشتید. مگر شما نبودید که در ماه حرام که نباید خونی ریخته شود چوبه دار بر پا میکنید 
 
شما از ولایت فقیهی حمایت می کنید که بدون هیچ واهمهای حصر میر حسین موسوی و مهدی کروبی را همچنان ادامه میدهد و وقاحت را به جایی می رساند که به فرزندان انها نیز رحم نمی کند ، چگونه خطبه مظلومیت رقیه و زینب را می خوانید وقتی سیلی بر صورت دختری بی گناه می زنید چگونه از هتک حرمت خیمه حسین می گویید وقتی هتک حرمت برای شما تفریح و روزمرگی شده است.

شما انان را فتنه گر می دانید چون به حاکمیت شما برابری، برادری و حکومت عدل علی را یاد اوری و بر پیگیری حق مردم تاکید کردند انها را فتنه گر خواندید؟ سرمایه های مردم را به تاراج بردید گرسنگان روز به روز در فقر فرو رفتند، ندای حق و ازادی و ازادگی را در سینه ها خاموش و در گلو ها خفه کردید؛ اما خیال تان باطل بود هر جوانه  ازادی
را که پرپر کردید، صدها شکوفه روییدند
گویا از یاد برده اید این خاک، خاک سهراب ها و ارش هاست این خاک ظلم شما را از یاد نمی برد و گورستانتان می شود این خاک ضحاک ها را به زیر کشید و دفن کرد ان کسی که باید توبه کند شما هستید از تاریخ عبرت بگیرید زوال شما نزدیک است 

۱ نظر: