۱۳۹۲ آذر ۷, پنجشنبه

محمد حسين كروبي :پدر تحت عمل جراهي قرارگرفته و مجددا به ساختمان امن وزارت اطلاعات برگردانده شدند


«علیرغم اینکه احمد جنتی امامجمعهی دروغگوی تهران گفته که رهبران جنبش مورد رأفت اسلامی قرار گرفتند و در حالیکه حکمشان اعدام بود در منزل خودشان زندگی میکنند و…٬ لیکن همگان به خوبی میدانند که آقای کروبی از اردیبهشت سال 90، یعنی از همان ماههای اول٬ در مکانی بهجز منزل شخصی شان در حبس و حصر بهسرمیبرند. ساختمان امن وزارت اطلاعات مکانی است که پدرم طی دو سال گذشته در آن محصور بوده است.

در همین راستا از هفته گذشته من نیز مورد رأفت اسلامی قرار گرفتم و پدرم را که 7 روز پیش به بیمارستان لاله منتقل شده بود موفق شدم پس از 4 ماه ملاقات کنم٬ البته با حضور مأمورین امنیتی!

 محمدحسین کروبی 7 آذرماه گفت: «عکس مربوط به قبل از عمل جراحی است که علیرغم محدودیت ها توانستیم بگیریم» / درنتیجه احتمالا عکس متعلق به 7 آذر ماه 1392 در بیمارستان لاله میباشد

محمدحسین کروبی 7 آذرماه گفت: «عکس مربوط به قبل از عمل جراحی است که علیرغم محدودیت ها توانستیم بگیریم» / درنتیجه احتمالا عکس متعلق به 7 آذر ماه 1392 در بیمارستان لاله میباشد

گویا قسمت ما این است که فقط زمانی که پدرم در بیمارستان بستری میشوند میتوانم با ایشان ملاقات کنم.

آقای کروبی بهدنبال عودکردن دیسک کمرشان و نیز آرتروز زانو متأسفانه دچار اختلالات شدید گوارشی میشوند. بطوریکه تا چندین روز دچار حالتتهوع بودند و در نهایت با نظر پزشک وزارت اطلاعات به بیمارستان لاله منتقل میشوند و مدت 7 شب در آنجا بستری و مورد درمان و عمل جراحی زانو قرار گرفتند و امروز پنجشنبه(7 آذر) پدرم را پس از ترخیص، مجدداً به همان ساختمان وزارت اطلاعات منتقل کردند.

نکتهی قابل توجه و تأسفبرانگیز این است که شرایط حبس ایشان تأثیر بسیار منفی بر شرایط سلامت جسمی ایشان گذاشته٬ بهطوریکه بهعنوان نمونه ویتامین D ایشان طبق آزمایشات انجام شده یکدهم حالت نرمال آن است و عملاً این کمبود ویتامین باعث بروزشدید پوکی استخوان شده است.

پزشکان تأکید کردهاند که برای جلوگیری از بدترشدن وضعیت جسمی ایشان و نیز مراحل درمانی٬ آقای کروبی در کنار آبدرمانی و فیزیوتراپی باید از نور مستقیم آفتاب نیز استفاده نماید. که امیدواریم مسئولان مربوطه به توصیهی پزشکان عمل نموده و تمامی شرایط درمان را برای پدرم فراهم نمایند.

متأسفانه وضعیت جسمی ایشان بهدلیل فضای نامناسب محل نگهداری آسیب دیده ولی در مقابل٬ روحیه و ارادهی ایشان نهتنها با روزهایی که دوشادوش مردم در تظاهراتهای اعتراضی شرکت داشتن و حتی دو بار تا مرز شهادت نیز پیش رفته بودند٬ هیچ تفاوتی نکرده٬ بلکه مصممتر و قویتر هم شده.

در اینجا لازم میدانم به احمد جنتی متذکر بشوم «تویی که آقایان کروبی و موسوی را روسیاه خواندی فراموشت نشود که روسیاه خودت هستی که بنا به نقل قول یکی از بزرگان٬ شما مورد لعن و نفرین پدرتان بودید تا آنجا که آن مرحوم وصیت نموده بود که در تشییع جنازهاش نیز حضور نیابید٬ بماند که حتی فرزند خلفتان هم از شما تبری میجوید.»

در پایان من نیز لازم دیدم به نوبهی خودم از ریاست محترم بیمارستان لاله٬ دکتر احمدی، و کادر پرستاری و پزشکی علیالخصوص آقایان دکتر دریانی و دکتر طهماسبی کمال سپاسگذاری را دارم.»
محمدحسین کروبی – پنج شنبه 7 آذر – 16:30


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر